tirsdag den 10. februar 2015

THANKSGIVING/BLACK FRIDAY

22. DECEMBER 14 · 6:27

Så vi havde en helt uges ferie fra d. 24.-30. november, da det var thanksgiving den 27. november. Så den torsdag tog vi hen til Tims forældre for at spise thanksgiving frokost, vi fik skinke med honning på, kartoffelmos, majs, brød, mac n cheese, og sauce. Til dessert fik vi pecantærte og jordbærtærte. Så sad vi egentlig bare og snakkede og hyggede. Det var ikke fordi der skete så meget, hele konceptet er også bare at være taknemlig for alt hvad man har.
Her sad vi og spiste. Det skal lige siges at både tallerkner og bestik var af plastik, for så er oprydningen jo nemmere :-P

Så til aften tog vi over til Claudias familie, hvor hendes bror var med hans tre børn og hendes forældre. Vi spiste igen endnu mere mad, skinke, kalkun, ris, majs, kartoffelmos, brød, sauce, og til dessert æbletærte. Så det var en dag hvor der bliver spist helt vildt meget og så er det egentlig det. Jeg synes maden var meget god, specielt fordi det var mere hjemmelavet og anderledes hvad jeg ellers plejer at spise.
Men så kl. 18 startede der et kæmpe udsalg i rigtig mange butikker, det varede til kl. 24, så var der et nyt udsalg til kl. 6 fredag og et tredje udsalg til 24 igen. Det var egentlig et langt udsalg men bare delt op i tre da det ændrede sig lidt hvad der var på udsalg og hvor meget. Det er et kæmpe udsalg, hvor alt er sat rigtig meget ned! Det er også det de kalder for Black Friday. Folk lå i kø uden for Target, Walmart og lign. da de havde rigtig gode tilbud på tv’er og sådan noget! Så Claudia tog ud for at shoppe og startede kl. 21, hvor vi så tog i Target (Bilka lignende butik) vi ville have et tv der var sat rigtig meget ned, men de var alle taget. Så købte vi ellers en xbox 1 til Andy som han skal have i julegave og en masse tøj til Sophia, alt tøj var på 40%. Og jeg købte disse to bøger:

Så kørte vi til the willowbrook mall, hvor vi tog ind i Hollister og Abercrombie and fitch hvor der var 50% på alt i butikkerne, og i Justice som er Sophias yndlings butik 40% på alt (Jeg købte Sophias julegave i justice og Andys i Hollister). Så tog vi i Walmart og købte noget, og så kørte vi til the Outlet Mall, som er et udendørs indkøbscenter kun med outlet butikker. Hvor jeg fik købt et bar støvler i Nine West til 50%!


Den bedste hotdog jeg har fået mens jeg har været her! Der var faktisk en rigtig pølse i istedet for det vi bare plejer at give 45 sek i microen. Den var ikke helt så gul ´, det er bare lyset.
Vi spiste en hotdog og tog så tilbage til Walmart for at returnere noget som vi købte tidligere og så lige købe lidt mere. Claudia elsker at shoppe og gør det også rigtig meget! Så da jeg kom hjem var klokken 7 om morgenen! Jeg var rigtig træt og gik direkte i seng og sov indtil kl. 15. Men Claudia tog Andy og Sophia med ud og shoppe videre i flere timer! Hun sov kun en time fra 14-15. Alle butikkerne var ret proppet indtil klokken 1 eller 2, men så derefter var det fint, men der var faktisk ret mange stadig! Men jeg hyggede mig rigtig meget med Claudia og det var sjovt at prøve at shoppe hele natten, det er ikke noget jeg har gjordt før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar