tirsdag den 11. november 2014

DRESSOUT DAYS

10. NOVEMBER 14 · 23:30


Dagene hvor football holdet spiller, har hele skolen et tema vi skal klæde os på efter.
Første fredag/kamp var det redout day, so vi skulle klæde os på i rødt. Det var den dag jeg købte UH trøjen til.


Næste fredag var så Western day! Jeg havde ingen støvle og jeg kunne ikke passe Claudias, så jeg lånte det her par af Crystal, en af Claudias veninder.

American day had jet desværre ikke noget billede fra, men jeg havde et par blå bukser på, en rød tanktop og en hvid cardigan. Jeg lånte et lille tørklæde af Claudia som havde de amerikanske farver.
Neonday

Den dag tog jeg til football kampen med Anna Claire

Pinkout day, også før at gøre opmærksom på brystkræft.
Nerd day
Danni er holdes “vandpige” hvis man kan kalde det det. Hun kommer med vand i timeoutsne, hun har styr på førstehjælpskassen og sådan nogle ting, og så er hun alt for sjov!

Her er lilly og jeg midt i gangen, vi ser bare super godt ud! 

Det her er Paige, hun ville gerne lige stå lidt i vejen i Danni og mit billede

 Hannah er også en pige fra volley holdet ligesom Paige er, men det skal altså lige siges at Hannahs bedstefar er dansker!


Det er er nogle af pigerne fra dans, fra venstre har vi Skylar, Lilly, mig, Courtney og Lyndsay.
Så havde vi homecoming ugen, i kan se alle billederne fra den uge, i det næste indlæg.
Så var der camo dag, men jeg havde ikke noget camoflage tøj og jeg havde ikke tid til at gå ud og købe noget, så den dag var jeg desværre ikke klædt ud.
Ugen efter klædte vi os ud hver dag i ugen, eller det var i hvertfald meningen.
Mandag skulle vi have sjove hatte og strømper på, men jeg sov lidt over mig så havde glemt alt om det den dag, så jeg nåede kun lige med nødt og næppe bussen.
Tirsdag var det Tiki day/Hawaii day.
Her har vi så Brianna som er en anden manager på volleyball holdet.

nsdag var det Wed out day, så vi skulle have regntøj på, men utroligt nok var der ikke ret mange der klædte sig ud den dag, da folk ikke har regntøj herover! Jeg tog dog en rød regnponcho på.
Torsdag var det karrier dag, men her nåede jeg heller ikke at finde noget udklædning, da jeg havde for travlt med at lave mit fredags kostume. 
Fredag d. 31 oktober eller Halloween, var det Superhero Day, og jeg var klædt ud som Superwomen.
Jeg havde lånt Lillys røde og gule gafatape som hun havde brugt til sit Wonder Women kostume, så jeg kunne lave mit bælte og super mærket. Så klippede jeg min røde regnponcho fra onsdag så den blev min kappe.

Fra venstre har Lyndasy med hendes super seje Power Puff Pige trøje, så har vi mig som Superwomen, Lilly som Wonder Women, Skylar som Elastic girl fra de utrolige, Madison som superwomen, Maren som Batgirl (det var hendes lillebrors kostume så den var lidt for lille til hende), og så tilsidst Lauren også som Superwomen. 

Her har vi så Deshon som Captain America tror jeg og Erin som batman
Her fandt vi så lige to Supermænd


Så havde vi vores sidste kamp på en torsdag, hvor vi skulle være preppy, men jeg har desværre ikke noget billede fra den dag heller.
Jeg ved ikke om der kommer flere udklædningsdage, for nu er alle distrekt footballkampene færdige, og jeg ved ikke om vi klæder os ud til playoff kampene, ja vi gik videre til playoff, men det var også kun lige vi kom med. Så nu er der ingen der ved hvor mange kampe der er tilbage, for vi spiller indtil vi taber.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar